Monday, April 6, 2009

tag tag tag.. cik marina.. ada tag untuk anda




1.Bekas kekasih saya adalah :
 
huhu.. sapa? aku pun xtau.. malas cerita la

2.Saya sedang mendengar :
jason mraz- i'm yours

3.Mungkin saya patut:
 
tidoq sebelah aisyah yasmin rite now... since ayah dia not around. lom balik kija lagi...

4.Saya suka :

b with my family. dengan hubby and aisyah yasmin. i mean it

5.Sahabat-sahabat baik saya :

mohd rozhan othman. he s not just a lovely dad.. a lovely hubby.. tp my all time bestie.

6.Saya tak paham : 
apa yg aku xpaham? huh????

7.Saya kehilangan : 
tunang sy bila sy berkahwin ng Mohd Rozhan.. hahahahahha.. ntah hapa² soklan ni

8.Ramai yang berkata : 
muka aku mcm artis.. ahahahhahahahaha.. daku yg syiok sendiri..

9.Makna nama saya :
 
Nur = cahaya
Ruzzana = ketenangan

10.Cinta itu adalah:
 
Aisyah Yasmin.. bak kata kak eina... anak itu adalah buah cinta antara suami dan isteri..

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :
makhluk halus ku sedang zzz dengan tenang.. syahdu tgk muka dia..

12.Saya akan cuba :
 
menjadi isteri n ibu yg terbaik..untuk mohd rozhan dan anak (anak²) saya..insyaAllah

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
 
forever la kot.. mcm aku.. FOREVER 21

14.Telefon bimbit saya :
 
nokia had lama.. 1st nokia phone yg ada 3g

15.Bila saya terjaga dari tidur :

tgk anak.. tgk laki.. rasa syokkk.. bahagia

16.Saya paling meluat apabila :

meluat pasai... hmmmm aku meluat kalo org xpantual

17.Pesta/Parti adalah :
 
happy besday tu yu... hepi besday tu yu

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :

cicak... aku pinjam ayat laki aku

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
 
22 tahun.. aku kawen... aku dpt anak..

20.Hari ini :

hari isnin.. 

21.Malam ini saya akan :
 
ni dah malam pun... aku xwat pa... anak dah lena.. 

22.Esok pula saya akan :
 
p keja.. dan sebenaqnya aku malas nak p keja sbb aku malas nak hantaq yasmin p umah bb sitter dia.. xsampai ati akceli 

23.Saya betul2 inginkan :

happy family mcm skarang smpai bila²

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
 
lawa gak aku ni... hahahahhaha

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan : 
depends.. both pun OK

26.Makanan Barat atau Jepun :
 
oriental dishes boleh? aku xlalu dedua.. jepun aku xlalu.. western pun aku xlalu 

27.Bilik yang terang atau gelap :
 
gelap.. baru lena syiok.
 

28.Makanan segera adalah :
 
aku ng laki sedaya upaya menghindari diri dr memakan makanan seperti itu sbb xmo aisyah yasmin ikot

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
 
min sleep ok sayang?

30.Siapa yang anda nak Tag?

cik Marina Shah bt Muhammad Zabri Tan

2 comments:

Red_Chopstick said...

weh weh..malu saya weh..heheheh

moMMy yaSMin said...

aku mengelemer kan hang... silalah glemer wahai kawan baik