Thursday, April 9, 2009

hellllppp me mommyyyy


masa ni aku duk makan nasik.. pas tu aku dengaq gelak ketawa dr dalam bilik.. dengan suara yasmin duk jerits² la.. so aku meluru masuk tgk apa depa duk buat.. tgk² yasmin sedang bergumbira.. dan aku gelak smpai senak perut sbb dak tecit ni.. telah dipakai kan "mitten" and "bootie".. bila aku masuk yasmin pandang aku dengan pandangan yg sungguh hairan la kan.. mcm blurrrr ja aku tgk dia.. hahahaha

rupa nya member dah dipakaikan "bootie" and "mitten" kat kaki n tangan dia..

skali tgk dah mcm penguin dah rupa anak aku.. hahahahha sabaq jek lak.. alasan min diperlakukan sedemikian adalah sbb kaki n tangan dia sejuk duk main lam bilik pasang ekon.. 

setelah sekian lama.. gamaknya dia dah rimas bangat dia nangis soh bukak mittens n bootie dia kot..lawak sungguh la...


hampa tgk la bertapa lawaknya dia.. sabaq jek laaaaaahhhhh. aku kesian pun kesian.. tp lawak mengatasi segalanya la...


ampa tgk la muka blur anak aku.. ishhh lawak sungguh daaaa


4 comments:

arpeggios said...

Hai..
Terima kasih berkunjung ke rumah burukku.

Jemput datang selalu yer...

zuwaidah said...

mosyi mosyi...hehehehehehe makin cute mcm mak dia...pandai posing laaaa pun sama mcm mak dia

haslina razali said...

salam xanna tengok muka min tu kan ala tertanya tanya apakah dosa ku di perlakukan sedemikian kakakakakaka....

moMMy yaSMin said...

arpeggios: insyaAllah.. meh gak la "rumah" yasmin nih

maksu: anak jepun nana tu makin besaq makin bubah..

kak ina: hehehhehehe.. cian kan kat min..