Friday, May 22, 2009

TAG laie.. from Kak Lina :)

TAG FROM KAK LINA



TERIMA AWARD DARI KAK LINA. Muchos Gracious kak Ina


Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie :

1. Kak Ina ni aku kenai tru forum.. kat WMC. best

2. Aku tau hobi dia makan.. pas tu tgk wayang. slalu lepak sunway carnival kan kan kan?

3. Dok Bedong.. kija ng pertonas..

4. aku cukup suka la baca segala posting dia pasai makan n sort of line JJCM tu.. sbb aku ng laki aku pun suka sangat la JJCM ni.. asai habaq makan sedap.. sure aku kami p punya

5. Dia ni rawks.. nmpak best dia treat anak² and mcm sangat bonding ng family. I likeeeeeeeeee

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :

Hobi

1. aku suka forum.. wallah.. mcm sehari xberporum mcm xbeh la kan

2. suka JJCM.. laki aku pun sama. suka melantak.. asai makan tu sedap sure melantak ng jayanya.. pas tu komplen gemuk

3. SHOPPING laaaaa

4. suka baca fashion and beauty blog.. aku kan pompuan

5. aku suka baking jugak

6. suka baskin robbin. kira hobi la tu.. boleh?

7. TRAVEL.. kami laki bini nye impian nak back pack travel bawak anak (anak²). InsyaAllah

8. mengumpul stem. wakakakkaka.. boleh? tingat 15 years back.. ms skolah rendah.. bebudak sure kena simpan 1 BIODATA books.. kasi kawan² tulih... kak angkat.. abang angkat.. awakakaka... pas tu hobi selalunya..

MEMBACA or MENGUMPUL STEM la.. mcm wajib 

(saja tulih.. memenuhi ruang kosong)

8. ntah la..

9. tak tau la..

10. ishhhh...

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka :

sat sat.. sebelum aku tulih kan.. kalo xsmpai 10 boleh?

1. Eila- ni kawan bek aku... boleh kata semua rahsia aku cita ng dia la...u rawks la mommy

2. Kak Yot - pompuan ni aku sangat suka dia.. best giler.. fashion tips.. wawawa.. memang kena consult dia la

3. Kak laili - ni mama aniq yg sweet bangat. kenai tru forum gak la.. thanks for the lovely bag anyway..

4. kak eina - this pompuan sangat adorable.. sweet like cotton candy. knowledegable like dictionary.. 

5. Kak Pae- dia ni ada blog.. tp duk taruh lama ngat aih.. ni my adik beradik yg kenai dah lama.. tp jumpa balik kat porum..

6. kak Fiza- anak dia adalah dua beradik ng anak aku.. sbb lahir on same date.. aku ng dia ms preggy nah la cakap kalo bleh nak bersalin on d same date sbb kak ju n kak yot telah memberanakkan anak depa pada hari yg sama.. so.. aku ngan kak fiza telah mengatakan sedemikain la.. "best kan kalo bb kita lahir on d same date bla bla bla.. " tup² betui² la jd..

7.  wani - wani adalam mama kepada auni zara yg la ni duk wat bisnes..

8. kak liya - isteri kepada encik hairie yg tengah berusaha

9. 

No comments: